Reklamační řád
Potřebujete zboží reklamovat?
Vytiskněte a vyplňte jednoduchý reklamační formulář, doporučujeme přiložit kopii daňového dokladu (faktury), kopii dokladu o zakoupení či jiným vhodným způsobem doložit záruku zboží, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejm. zpáteční adresa a tel. číslo) a spolu se zbožím odešlete na adresu:
“REKLAMACE”
P3 Park
Osvobození 535
273 03, Stochov
Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě a očistěte jej od případných nečistot. Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.
Zboží můžete reklamovat i na všech našich prodejnách ORSAY. Zboží nelze reklamovat na outletových prodejnách Hatě Clearance a Ostrava Clearance.
Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, ale budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení. O výsledku reklamačního řízení vás budeme informovat e-mailem. Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem.
Podrobnější informace k reklamaci naleznete v obchodních podmínkách.